2015. május 18., hétfő

Behavazva

Sokszor mondjuk, hogy "úgy el vagyok havazva" -nos én most azt mondom hogy öt méter magasan belepett a hó. Ez látszik a legutolsó jelentkezésem időpontján is.
Most pótolok egy kicsit és megmutatom a táskákat, amik mintadarabként funkcionáltak hétvégén Tihanyban. Táborban voltam ott, ahol ezt a fazont tanítottam. 
Ez egy nagyon egyszerű, női táska, de a zseb megoldás különleges és mutatós. Imádtam a fedelekkel is kísérletezni, lett szögletes, íves, gombos, csatos.
Lazultunk is Orsi barátnőmmel, élveztük az új Tóparti kávéház kellemes környezetét, finom kávékat ittunk, napoztunk, és a látvány magárt beszélt: egyenesen a belső tóra tekinthettünk, gyönyörködhettünk annak minden idilljében.
nagyon bevált ez a gombbehúzó szerkentyű,mint látjátok most ezt a dekorálást használtam a táskákon




Legyen szép esténk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése